Το συνέδριο θα διεξαχθεί στους συνεδριακούς χώρους του Ιδρύματος Ευγενίδου. Το κοινωφελές Ίδρυμα Ευγενίδου, βρίσκεται στη Λ. Συγγρού 387, στην Αθήνα (Παλαιό Φάληρο). Στους συνεδριακούς χώρους του φιλοξενεί τα σημαντικότερα επιστημονικά συνέδρια του τόπου μας. Στους χώρους του βρίσκεται και το Πλανητάριο.) Δείτε περισσότερα στην ιστοσελίδα του
Ημερομηνίες συνεδρίου: 5 και 6 Νοεμβρίου 2016, Σαββατοκύριακο. Ώρες, από 10.00 π.μ. ως 19.00
Το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στις 15 Σεπτεμβρίου 2016
Το πρόγραμμα θα ανακοινωθεί στις 15 Σεπτεμβρίου 2016
Αναμένεται να παρουσιαστούν περί τις 250 εργασίες, σε παράλληλες συνεδρίες που θα διεξαχθούν σε 4 συνεδριακές αίθουσες. Οι εργασίες που θα υποβληθούν για συμμετοχή, θα κριθούν από επιστήμονες του πεδίου των εφαρμογων των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση.
Για την παρακολούθηση του συνεδρίου, Θα ακολουθηθεί διαδικασία εγγραφής σύνεδρου.
Το συνέδριο αφορά: |
---|
• Eκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
• Εκπαιδευτικούς κάθε ειδικότητας με διάθεση χρήσης των Τ.Π.Ε. στην τάξη |
• Μεταπτυχιακούς φοιτητές/ριες του πεδίου των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση |
• Yποψήφιους/ες διδάκτορες του πεδίου των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση |
• Φοιτητές |
• Φίλους της εκπαίδευσης με ενδιαφέροντα στις Τ.Π.Ε. και τις εφαρμογές τους στην εκπαίδευση |
Ένα διδακτικό σενάριο, ως ένα επιστημονικά διευρυμένο σχέδιο μαθήματος, περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία μιας διδακτικής πρότασης, από τους δημιουργούς και τις συνθήκες υλοποίησης, τη στοχοθεσία, τη το θεωρητικό πλαίσιο, τη σύνδεσή του με το Αναλυτικό Πρόγραμμα, τη μεθοδολογία ανάπτυξης έως τις σχετικές θεωρίες μάθησης, τον τρόπο υλοποίησης βήμα-βήμα, τα συμπεράσματα, τον αναστοχασμό, ένα ενδεικτικό φύλλο εργασίας και άλλα στοιχεία που ο συγγραφέας κρίνει ότι ολοκληρώνουν το εκπαιδευτικό σενάριο.
Το προτεινόμενο εκπαιδευτικό σενάριο πρέπει να αναφέρεται σε ένα γνωστικό αντικείμενο της προσχολικής, πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που διεκπεραιώνεται με τη χρήση-υποστήριξη των Τ.Π.Ε. (αξιοποιώντας κατάλληλα υπολογιστικά εργαλεία ή άλλες υπολογιστικές τεχνολογίες).
Στη θεματική των εκπαιδευτικών σεναρίων περιλαμβάνονται όλες οι ειδικότητες και όλα τα περιεχόμενα των Αναλυτικών Προγραμμάτων ή των Καινοτόμων προγραμμάτων που εκπονούνται συμπληρωματικά (Όπως προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων, Ευέλικτη Ζώνη κ.λπ.). Εκτός από τα διδακτικά αντικείμενα του Αναλυτικού Προγράμματος Δηλαδή, μπορεί να αξιοποιηθεί η εμπειρία από τη συστηματική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών σε τομείς όπως Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, η Αγωγή Υγείας, τα Πολιτιστικά Θέματα, Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός, οι διασχολικές συνεργασίες και άλλες καινοτόμες δραστηριότητες. Επίσης, σε αυτή τη θεματική μπορούσαν ν να ενταχθούν εργασίες που αναφέρονται στην παιδαγωγική αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα στη μαθησιακή διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί ενθαρρύνονται να παρουσιάσουν την εμπειρία και την καινοτομία που καθημερινά αναπτύσσεται στην σχολική τάξη, μέσα από τη μορφή ενός εκπαιδευτικού σεναρίου σε επιστημονικά τεκμηριωμένη ανάπτυξη, ώστε να ενισχυθεί η διεκπαιδευτική επικοινωνία προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας και να δημιουργηθεί μέσα από τα πρακτικά του συνεδρίου και παρακαταθήκη καλών πρακτικών, που θα προάγει το εκπαιδευτικό έργο της κοινότητας. περισσοτερα: http://synedrio.edu.gr/